Minu mõtted

Kõigil lahedatel inimestel on blog. Mina tahan kaa lahe olla. Nüüd on minul kaa blog. Kuidagi teist moodi ma ennast küll ei tunne...

Thursday, June 09, 2005

Blog teeb lahedaks.

Nii nüüd olen ma lahe! Jess! Mul on blog ja uus soeng ja eile vahetasin ka oma riietumisstiili meelepärasemaks. Ainus probleem on, et ma ei viitsi blogi pidada, kuna ma olen veendunud et enamus juuksurid on saatanast (sellest teooriast võibolla hiljem). Ei külasta ma ühtegi ilmselt enne sügist kui ema lubab ise käärid käte võta, et "ainult siit-sealt kohendada". Ja mul on neid "lahedaid" riideid ainult niikauaks kuni need esimest korda pessu lähevad, kuna mul on neid vaid 1 komplekt.

Täna homikul ärkasin ülese ja peeglisse vaadates ei olnmud tollest uuest soengust juba midagi järgi. See käis kiiremini kui ma arvasi, aga õde arvab et seda saab veel elustada.

2 Comments:

Blogger narratiivsus said...

Hmm. Meenutab seda, kui juuksur tegi mulle "uue soengu". See pidas vastu umbes seni kaua, kuni ma salongist sajakonna meetri kaugusele jõudsin.

1:40 PM  
Blogger Sandra Falke said...

hehe.
koomik.

uus soeng, uus stiil, totaalne muutumine?

no ei. :D

6:54 AM  

Post a Comment

<< Home